Κατάσταση Παραγγελίας

Τι σημαίνει η κατάσταση παραγγελίας μου;

 

Στο Ιστορικό Παραγγελιών, μπορείτε εύκολα να βρείτε κάθε παραγγελία που έχετε κάνει και την τρέχουσα κατάσταση της. Στη σελίδα με τις πληροφορίες της παραγγελίας σας, θα υπάρχουν διαθέσιμες διάφορες επιλογές βοήθειας ανάλογα με την κατάσταση της παραγγελίας σας.

 

Παρακαλούμε δείτε τον παρακάτω πίνακα για να μάθετε περισσότερα για τις διαθέσιμες επιλογές σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας.

 

Η Κατάσταση της Παραγγελίας Μου Είναι: Αυτό Σημαίνει:Τώρα Μπορώ Να:
ΕκκρεμήςΗ παραγγελία σας αυτή την στιγμή δεν είναι ολοκληρωμένη, και αναμένεται πληρωμή ή επαλήθευση των στοιχείων σας. Μόλις λάβουμε την πληρωμή σας ή επαληθεύσουμε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά, θα ξεκινήσουμε την επεξεργασία της παραγγελίας σας.

--Ολοκλήρωση παραγγελίας
--Επεξεργασία παραγγελίας
--Διαγραφή αυτής της παραγγελίας

Έχει καταχωρηθεί
και
Γίνεται Επεξεργασία

Πληρωμή ΕπιβεβαιώθηκεΗ πληρωμή σας έχει μόλις επιβεβαιωθεί και θα ξεκινήσουμε την επεξεργασία της παραγγελίας σας αμέσως. (Σε περιπτώσεις: Τραπεζική Κατάθεση, πληρωμή μέσω Paypal, Πιστωτική ή Χρεωστική)

--Ελέγξτε την πρόοδο της παραγγελίας μου
--Επιλύστε ένα πρόβλημα πληρωμής
--Ακύρωση αυτής της παραγγελίας*
--Ζητήστε αλλαγή διεύθυνσης αποστολής

Συσκευασία & Έλεγχος

 

Ο χρόνος επεξεργασίας είναι ο χρόνος που απαιτείται για να ετοιμαστεί η παραγγελία σας ώστε να φύγει από τις αποθήκες μας. Αυτό συμπεριλαμβάνει την προετοιμασία των αντικειμένων σας, την εκτέλεση ελέγχων ποιότητας, και την συσκευασία για αποστολή. 
 

Αντικείμενα με σήμανση "Αποστολή σε 24 ώρες": Ο Χρόνος Επεξεργασίας θα είναι εγγυημένα λιγότερος από 24 ώρες.

 

--Ελέγξτε την πρόοδο της παραγγελίας μου
--Ζητήστε αλλαγή διεύθυνσης αποστολής
--Επιλύστε ένα πρόβλημα πληρωμής
--Ρωτήστε για τελωνειακούς δασμούς
--Ακύρωση αυτής της παραγγελίας*

Όλα ΑπεστάλησανΌλα τα αντικείμενα στην παραγγελία σας έχουν συσκευαστεί και αποσταλεί στη διεύθυνση αποστολής που μας δώσατε.--Επιλύστε ένα πρόβλημα πληρωμής
--Ζητήστε επιστροφή αντικειμένου ή χρημάτων
--Αναφέρετε λάθος προϊόντα ή προϊόντα που λείπουν
--Ρωτήστε για τελωνειακούς δασμούς
ΑκυρώθηκεΑυτή η παραγγελία έχει ακυρωθεί.--Επιλύστε ένα πρόβλημα πληρωμής(για επιστροφές)